Αντίο TFA Tickets
Το αγαπούσαμε το TFA. Με ένα απλό wipe data χωρίς root ή Titanium Backup restore με root, ακυρώναμε και ξεακυρώναμε εισιτήρια στο κινητό. We will miss you 😢😢
ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ MOBILE TICKETING “TFA TICKETS”
Αθήνα, 17 Δεκεμβρίου 2014
ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ MOBILE TICKETING “TFA TICKETS”
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι μετακινήσεις με τις Συγκοινωνίες Αθηνών είναι πλέον ευκολότερες. Με μια νέα εφαρμογή, οι επιβάτες όπου κι αν βρίσκονται, μπορούν να αγοράζουν τα εισιτήριά τους, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές ή να αναζητούν τα σημεία πώλησής τους. Μια φιλική στην χρήση της εφαρμογή, που αλλάζει τον τρόπο των μετακινήσεων με τα Μέσα αστικών συγκοινωνιών όποιος κι αν είναι ο προορισμός για μια καθημερινή μετακίνηση ή βόλτα στην πόλη.
Με τη δωρεάν εφαρμογή mobile ticketing, με την ονομασία “TfA tickets”, είναι πλέον δυνατή η έκδοση εισιτηρίων σε όλα τα Μέσα των Συγκοινωνιών Αθηνών, με σαφή πλεονεκτήματα: Εύκολη αγορά εισιτηρίων, ασφαλείς και γρήγορες συναλλαγές, χωρίς καμιά επιπλέον χρέωση. Κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης του πιλοτικού προγράμματος, στην εφαρμογή θα είναι διαθέσιμα όλα τα εισιτήρια με διάρκεια ίση ή μικρότερη των 5 ημερών.
Το «έξυπνο» κινητό ή το tablet μετατρέπεται σε εισιτήριο, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία, για μια μόνο φορά: εγγραφή στο σύστημα (προαιρετικά), καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας και αγορά με ασφάλεια και ευκολία των εισιτηρίων. Από τη δεύτερη φορά, το μόνο που χρειάζεται για τη διεκπεραίωση όλων των μελλοντικών συναλλαγών είναι η εισαγωγή του κωδικού επιβεβαίωσης (CVV) της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Μετά την αγορά, η εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στους επιβάτες να αποθηκεύσουν τα εισιτήρια που έχουν αγοράσει και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου εισιτηρίου πριν την επιβίβαση. Δύο λεπτά μετά την ενεργοποίηση, τα εισιτήρια θεωρούνται πλέον επικυρωμένα. Για την ενεργοποίηση, δεν απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο.
Η εφαρμογή TfA tickets είναι διαθέσιμη για φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα και tablets) με λειτουργικό σύστημα Android ή iOS.
- Για λειτουργικό Android αναζητήστε την εφαρμογή στο GooglePlay. Στο πεδίο αναζήτησης εισάγετε TfA tickets ή εισιτήρια ΟΑΣΑ
- Για λειτουργικό iOS της Apple αναζητήστε την εφαρμογή AppStore. Στο πεδίο αναζήτησης εισάγετε TfA tickets ή Συγκοινωνίες Αθηνών
Ακολούθως εγκαταστήστε την εφαρμογή TfA tickets
Εναλλακτικά, με χρήση εφαρμογής QRcode reader οι χρήστες, είτε έχουνAndroid, είτε iOS, μπορούν να κάνουν σάρωση του QR code που ακολουθεί:
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ “TFA TICKETS”
- Τα εισιτήρια που διατίθενται από την εφαρμογή έχουν ακριβώς τις ίδιες τιμές με τα εκδοτήρια και τους αυτόματους πωλητές των Συγκοινωνιών Αθηνών.
- Οι επιβάτες είναι σε θέση να αγοράσουν περισσότερα από ένα εισιτήρια ως μέρος μιας συναλλαγής. Για την αγορά πολλαπλών εισιτηρίων, επιλέγουν τον αριθμό των εισιτηρίων που επιθυμούν από τον κατάλογο των προϊόντων και στη συνέχεια, ενεργοποιούν τόσα εισιτήρια όσα και τα άτομα που θα επιβιβαστούν στο Μέσο.
- Όλα τα άτομα, για τα οποία έχουν εκδοθεί εισιτήρια ως μέρος μιας ενιαίας συναλλαγής της εφαρμογής, θα πρέπει να μετακινηθούν μαζί με τον κάτοχο του «κινητού» εισιτηρίου.
- Το εισιτήριο ενεργοποιείται από τον ίδιο τον επιβάτη και είναι έγκυρα επικυρωμένο 2 λεπτά μετά από την ενεργοποίησή του. Στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ θα πρέπει να ενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή πριν την είσοδό στο όχημα. Αν το εισιτήριο βρίσκεται στη φάση των 2 λεπτών καθυστέρησης πριν την επικύρωση, οι επιβάτες θα πρέπει εισέλθουν στο όχημα μόνο από την μπροστινή πόρτα και να επιδείξουν την κινητό τους τηλέφωνο με το εισιτήριο στον οδηγό. Στην περίπτωση του μετρό, το εισιτήριο θα πρέπει να επικυρώνεται περίπου 2 λεπτά πριν την είσοδο στο σταθμό.
- Τα εισιτήρια παραμένουν ενεργά καθ\' όλη την ονομαστική διάρκεια τους. Σε περίπτωση ελέγχου, οι επιβάτες επιδεικνύουν το εισιτήριό τους στους ελεγκτές κομίστρου, ανοίγοντας την εφαρμογή “TfA tickets” και επιλέγοντας το ενεργοποιημένο εισιτήριο από την καρτέλα \"Τα εισιτήριά μου\". Οι ελεγκτές κομίστρου μπορεί να βρίσκονται μέσα σε οποιοδήποτε όχημα των Συγκοινωνιών Αθηνών, καθώς και μετά τα μηχανήματα επικύρωσης των χάρτινων εισιτηρίων στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, γι’ αυτό οι επιβάτες θα πρέπει να προγραμματίζουν το χρόνο επικύρωσής τους αναλόγως.
- Για την αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων ή σφαλμάτων κατά τη χρήση της εφαρμογής, οι επιβάτες μπορούν να αποστέλλουν email οποιαδήποτε στιγμή στο [email protected] ή να καλούν στο 11 185, Δευτέρα-Παρασκευή: 8 π.μ. - 15:00 μ.μ.. Οι επιβάτες παρακαλούνται να συμπεριλαμβάνουν το αναγνωριστικό της εφαρμογής (ID ή όνομα χρήστη) σε όλα τα αιτήματα, το οποίο μπορεί να βρεθεί μέσα από την εφαρμογή στην καρτέλα [Βοήθεια] > [Πληροφορίες εφαρμογής].
- Η εφαρμογή mobile ticketing διατίθεται δωρεάν από αναγνωρισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών (application store), όπως το Google Play ή AppStore (για συσκευές που βασίζονται σε Android ή iOS αντίστοιχα). Σύνδεσμοι (links) θα υπάρχουν και στο site των Συγκοινωνιών Αθηνών.
- Σε περίπτωση απώλειας κινητού τηλεφώνου ή αγοράς καινούργιου οι επιβάτες μπορούν να μεταφέρουν τα εισιτήριά τους στη νέα συσκευή. Για να γίνει αυτό, οι επιβάτες μπορούν να αποστέλλουν email οποιαδήποτε στιγμή στο [email protected] ή να καλούν στο 11185, Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00 πμ - 15:00 μμ.. Οι επιβάτες παρακαλούνται να συμπεριλαμβάνουν το αναγνωριστικό της εφαρμογής (ID ή όνομα χρήστη) σε όλα τα αιτήματα, το οποίο μπορεί να βρεθεί μέσα από την εφαρμογή στην καρτέλα [Βοήθεια] > [Πληροφορίες εφαρμογής]. Η μεταφορά των εισιτηρίων σε μια νέα συσκευή μπορεί να χρειαστεί μέχρι και μία εργάσιμη ημέρα.
- Οι αποδείξεις για την αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου διατίθενται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e- mail).
- Τα «κινητά» εισιτήρια λήγουν στο τέλος της ονομαστικής διάρκειας τους (π.χ. 70 λεπτά για το ενιαίο εισιτήριο και 24 ώρες για το ημερήσιο εισιτήριο) αφού επικυρωθούν, είτε μετά από έξι μήνες εάν δενεπικυρωθούν. Τα εισιτήρια που έχουν λήξει, μετακινούνται αυτόματα στη καρτέλα «Ιστορικό» στη θέση «Τα εισιτήριά μου».
- Τα εισιτήρια μπορούν να αγοραστούν εκ των προτέρων και δεν χρειάζονται τις υπηρεσίες κινητού τηλεφώνου (σύνδεση δεδομένων) για να εμφανιστούν. Ωστόσο, ένα ενεργό δίκτυο παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας (σύνδεση δεδομένων) είναι απαραίτητο για την αγορά εισιτηρίων. Η αγορά εισιτηρίου θα πρέπει έχει γίνει πριν την μετακίνηση με τα Μέσα των Συγκοινωνιών Αθηνών. Μετά την αγορά του, ακόμα κι αν δεν υπάρχει ενεργό δίκτυο κινητού τηλεφώνου (σύνδεση δεδομένων), είναι δυνατή η επικύρωση και επίδειξη του εισιτηρίου μετά την επιβίβαση στα οχήματα των Συγκοινωνιών Αθηνών. Η μέτρηση του χρόνου από την ενεργοποίηση στην επικύρωση (2 λεπτά) γίνεται από την εφαρμογή και δεν εξαρτάται από τη σύνδεση δεδομένων.
- Ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για να διατηρήσει το κινητό του τηλέφωνο φορτισμένο και σε λειτουργία, αν μετακινείται με εισιτήρια της εφαρμογής “TfA tickets”. Αν το κινητό τηλέφωνο (ή άλλη συσκευή) δεν λειτουργεί, θα πρέπει να γίνεται χρήση των χάρτινων εισιτηρίων.
- Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας ο επιβάτης παρακαλείται να φέρει (φορτισμένη) την συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών (Μετσόβου 15, Αθήνα).
Εξελίσσουμε την εφαρμογή σε καθημερινή βάση και προσθέτουμε νέες λειτουργίες! Πείτε μας τη γνώμη σας στο: mobile@oasa.gr
Που μπορώ να χρησιμοποιώ την εφαρμογή mobile ticketing?
H εφαρμογή mobile ticketing με ονομασία “TfA tickets” χρησιμοποιείται για έκδοση εισιτηρίων σε όλα τα μέσα των Συγκοινωνιών Αθηνών.
Τι τύπους εισιτηρίων μπορώ να αγοράσω με την εφαρμογή;
Κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης του πιλοτικού προγράμματος, η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για όλα τα εισιτήρια με διάρκεια ίση ή μικρότερη των 5 ημερών.
Υπάρχει επιπλέον κόστος κατά τη χρήση της εφαρμογής για την έκδοση εισιτηρίων μέσω κινητών τηλεφώνων;
Όχι, όλα τα εισιτήρια κοστίζουν το ίδιο όπως θα κόστιζαν αν εκδίδονταν από τα εκδοτήρια των Συγκοινωνιών Αθηνών ή τους αυτόματους πωλητές εισιτηρίων.
Αν μετακινούμαι μαζί με φίλους ή μέλη της οικογένειάς μου, μπορώ να αγοράσω περισσότερα από ένα εισιτήριο με το κινητό μου τηλέφωνο;
Ναι, οι επιβάτες θα είναι σε θέση να αγοράσουν περισσότερα από ένα εισιτήριο ως μέρος μιας συναλλαγής. Για την αγορά πολλαπλών εισιτηρίων, επιλέξτε τον αριθμό των εισιτηρίων που επιθυμείτε να αγοράσετε από τον κατάλογο των προϊόντων και στη συνέχεια ενεργοποιείστε τόσα εισιτήρια όσα τα άτομα που θα επιβιβαστούν στο μέσο. Όλα τα άτομα για τα οποία έχουν εκδοθεί εισιτήρια ως μέρος μιας ενιαίας συναλλαγής της εφαρμογής θα πρέπει να μετακινηθούν μαζί με τον κάτοχο του «κινητού» εισιτηρίου.
Πώς και πότε πρέπει να επικυρώνω το «κινητό» μου εισιτήριο;
Τα εισιτήρια ενεργοποιούνται από τον επιβάτη χρησιμοποιώντας την εφαρμογή και το εισιτήριο θα είναι έγκυρα επικυρωμένο μετά από πάροδο 2 λεπτών από την ενεργοποίησή τους. Στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ θα πρέπει να ενεργοποιήσετε το εισιτήριό σας οποιαδήποτε στιγμή πριν την είσοδό σας στο όχημα. Αν το εισιτήριο βρίσκεται στη φάση των 2 λεπτών καθυστέρησης από την επικύρωση, οι επιβάτες θα πρέπει εισέλθουν στο όχημα μόνο από την μπροστινή πόρτα και να επιδείξουν την κινητό τους τηλέφωνο με το εισιτήριο στον οδηγό. Στην περίπτωση του μετρό, το εισιτήριο θα πρέπει να επικυρώνεται περίπου 3 λεπτά πριν από την είσοδο του σταθμού.
Τα «κινητά» εισιτήρια παραμένουν ενεργά καθ' όλη την ονομαστική διάρκεια τους. Ανοίξτε την εφαρμογή TfA tickets και επιλέξτε το ενεργοποιημένο εισιτήριο από την καρτέλα "Τα εισιτήριά μου" για να επιδείξετε το εισιτήριό σας στους ελεγκτές κομίστρου. Οι ελεγκτές κομίστρου μπορεί να βρίσκονται μέσα σε οποιοδήποτε όχημα των Συγκοινωνιών Αθηνών, καθώς και μετά από τα μηχανήματα επικύρωσης των χάρτινων εισιτηρίων στους σταθμούς μετρό, γι’ αυτό προγραμματίσετε το χρόνο επικύρωσής σας αναλόγως.
Πόσο χρόνο είναι ενεργό το «κινητό» εισιτήριό μου;
Το κινητό εισιτήριό σας παραμένει ενεργό καθ’ όλη την ονομαστική διάρκειά του μετά την επικύρωση (π.χ. 70 λεπτά για το εισιτήριο των 1,20 € για όλα τα μέσα, 5 ημέρες για το πενθήμερο εισιτήριο των 10€, κλπ.). Εξαίρεση αποτελεί το εισιτήριο μετ’επιστροφής για το Αεροδρόμιο με Μετρό, στο οποίο οι 7 ημέρες για την πραγματοποίηση του ταξιδίου επιστροφής μετρούν από την αγορά του.
Τι συμβαίνει στην περίπτωση που έχω τεχνικά προβλήματα με την εφαρμογή mobile ticketing;
Εάν αντιμετωπίζετε τεχνικά προβλήματα ή σφάλματα κατά τη χρήση της εφαρμογής, παρακαλούμε να στείλετε email οποιαδήποτε στιγμή στο [email protected] ή να καλέσετε 11 185, Δευτέρα-Παρασκευή: 8 π.μ. - 15:00 μ.μ.. Παρακαλείσθε να συμπεριλάβετε το αναγνωριστικό της εφαρμογής σας (ID ή όνομα χρήστη) σε όλα τα αιτήματα. Το αναγνωριστικό της εφαρμογής σας μπορεί να βρεθεί μέσα από την εφαρμογή στην καρτέλα [Βοήθεια] > [Πληροφορίες εφαρμογής].
Υπάρχουν τέλη για τη χρήση της εφαρμογής του mobile ticketing;
Η εφαρμογή mobile ticketing διατίθεται δωρεάν από αναγνωρισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών (app store), όπως το Google Store ή Apple Store (για συσκευές που βασίζονται σε Android ή iOS αντίστοιχα), καθώς και από τις Συγκοινωνίες Αθηνών. Όταν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι πάροχοι υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας καθορίζουν τις τιμές για την χρήση δεδομένων. Οι Συγκοινωνίες Αθηνών δεν φέρουν την ευθύνη για οποιεσδήποτε χρεώσεις δεδομένων γίνονται από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και τις οποίες επιβαρύνεται ο πελάτης ως αποτέλεσμα της αγοράς ενός κινητού εισιτήριο ή κατεβάζοντας την εφαρμογή.
Τι συμβαίνει εάν χάσω το κινητό μου τηλέφωνο ή αγοράσω ένα νέο;
Αν χάσετε το κινητό σας τηλέφωνο ή αγοράσετε ένα νέο, μπορείτε να μεταφέρετε τα εισιτήριά σας στη νέα συσκευή. Για να το κάνετε αυτό, παρακαλούμε στείλετε email οποιαδήποτε στιγμή στο [email protected] ή να καλέσετε 11185, Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00 πμ - 15:00 μμ.. Παρακαλείσθε να συμπεριλάβετε το αναγνωριστικό της εφαρμογής σας (ID ή όνομα χρήστη) σε όλα τα αιτήματα. Το αναγνωριστικό της εφαρμογής σας μπορεί να βρεθεί μέσα από την εφαρμογή στην καρτέλα [Βοήθεια] > [Πληροφορίες εφαρμογής]. Η μεταφορά των εισιτηρίων σε μια νέα συσκευή μπορεί να χρειαστεί μέχρι και μία εργάσιμη ημέρα, γι’ αυτό το λόγο προγραμματίσετε αναλόγως.
Εκδίδονται αποδείξεις για την αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου;
Οι αποδείξεις για την αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου διατίθενται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e- mail) για όλα τα «κινητά» εισιτήρια. Απλά εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας όταν αγοράζετε ένα εισιτήριο και η απόδειξη θα σας αποσταλεί αυτόματα. Εάν για κάποιο λόγο δεν λάβετε την απόδειξη, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας στείλουμε εκ νέου την απόδειξη αγοράς του εισιτηρίου σας.
Πότε λήγουν τα «κινητά» εισιτήρια;
Τα «κινητά» εισιτήρια λήγουν στο τέλος της ονομαστικής διάρκειας τους (π.χ. 70 λεπτά για το ενιαίο εισιτήριο και 24 ώρες για το ημερήσιο εισιτήριο) αφού επικυρωθούν, είτε μετά από τρεις μήνες εάν δεν επικυρωθούν. Τα εισιτήρια που έχουν λήξει, μετακινούνται αυτόματα στη καρτέλα «Ιστορικό» στη θέση «Τα εισιτήριά μου».
Αν χάσω το σήμα από την υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας ενώ προσπαθώ να χρησιμοποιήσω το εισιτήριό μου, αυτό θα εξακολουθήσει να λειτουργεί;
Τα εισιτήρια μπορούν να αγοραστούν εκ των προτέρων. Τα «κινητά» εισιτήρια δεν χρειάζονται τις υπηρεσίες κινητού τηλεφώνου (σύνδεση δεδομένων) για να εμφανιστούν. Ωστόσο, ένα ενεργό δίκτυο παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας (σύνδεση δεδομένων) είναι απαραίτητο για την αγορά εισιτηρίων. Η αγορά εισιτηρίου θα πρέπει έχει γίνει πριν την μετακίνησή σας με τα μέσα των Συγκοινωνιών Αθηνών. Μετά την αγορά του, ακόμα κι αν δεν έχετε ενεργό το δίκτυο του κινητού σας τηλεφώνου (σύνδεση δεδομένων), θα μπορείτε να επικυρώσετε και να επιδείξετε το εισιτήριό σας μετά την επιβίβασή σας στα οχήματα των Συγκοινωνιών Αθηνών. Η μέτρηση του χρόνου από την ενεργοποίηση στην επικύρωση (2 λεπτά) γίνεται από την εφαρμογή και δεν εξαρτάται από τη σύνδεση δεδομένων. Δεν θα είστε σε θέση να κάνετε νέες αγορές ή αλλαγές μέχρι να αποκατασταθεί η λειτουργία του δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Εάν δεν έχετε σύνδεση δεδομένων εκτός σπιτιού, προγραμματίστε να προμηθευτείτε εκ των προτέρων τον αριθμό εισιτηρίων που θα χρησιμοποιήσετε μέσα στην ημέρα.
Τι συμβαίνει αν η μπαταρία του κινητού τηλεφώνου εξαντληθεί πριν χρειαστεί επιδείξω το «κινητό» εισιτήριό μου;
Είστε υπεύθυνοι να διατηρείτε το κινητό σας τηλέφωνο φορτισμένο και σε λειτουργία, αν μετακινείστε με «κινητό» εισιτήριο με τα μέσα των Συγκοινωνιών Αθηνών. Αν το κινητό σας τηλέφωνο (ή άλλη συσκευή) δεν λειτουργεί, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε χάρτινα εισιτήρια, γι’ αυτό το λόγο παρακαλείσθε να προγραμματίσετε αναλόγως.
Αν μου επιβληθεί πρόστιμο λόγω εξαντλημένης μπαταρίας, πώς μπορώ να αποδείξω ότι είχα επικυρωμένο εισιτήριο;
Παρακαλούμε να φέρετε (φορτισμένη) την συσκευή σας και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών (Μετσόβου 15, Αθήνα).
Τι συμβαίνει αν το κινητό μου τηλέφωνο κλαπεί και έχω λάβει πρόστιμο;
Καταρχήν, παρακαλούμε να μεταφέρετε τα εισιτήριά σας στη νέα σας συσκευή. Για να το κάνετε αυτό, παρακαλούμε να στείλετε email οποιαδήποτε στιγμή στο [email protected] ή να καλέσετε 11185, Δευτέρα-Παρασκευή: 8:00 π.μ. - 15:00 μ.μ.. Παρακαλείσθε να συμπεριλάβετε το αναγνωριστικό της εφαρμογής σας (ID ή όνομα χρήστη) σε όλα τα αιτήματα. Το αναγνωριστικό της εφαρμογής σας μπορεί να βρεθεί μέσα από την εφαρμογή στην καρτέλα [Βοήθεια] > [Πληροφορίες εφαρμογής]. Στη συνέχεια, παρακαλούμε να φέρετε τη νέα συσκευή σας και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών (Μετσόβου 15, Αθήνα).
Σημειώσεις
- Σε ορισμένες περιπτώσεις, η εγγραφή χρήστη πραγματοποιείται ημιτελώς. Για την επίλυση του προβλήματος αυτού οι χρήστες παρακαλούνται όπως απ-εγκαταστήσουν και εγκαταστήσουν τις εφαρμογές εκ νέου. Για τις συσκευές με λειτουργικό iOS, οι χρήστες θα πρέπει με την απεγκατάσταση της εφαρμογής να συμφωνήσουν στο σβήσιμο των στοιχείων της εφαρμογής. Για τις συσκευές με λειτουργικό Android, συνίσταται πριν την απεγκατάσταση οι χρήστες να σβήσουν τα δεδομένα και το cache της εφαρμογής από τα Settings (Settings --> Apps --> TfA tickets και να πατήσουν clear data και clear cache).
- Σε ορισμένες περιπτώσεις αγοράς περισσότερων του ενός εισιτηρίου, τα αποδεικτικά αγοράς που αποστέλλονται μέσω e-mail (ένα αποδεικτικό για κάθε κόμιστρο που αγοραστεί) εμφανίζουν το σύνολο του ποσού, αντί της αξίας του ενός κομίστρου. Σημειώνεται ότι στις περιπτώσεις αυτές, η χρέωση στην κάρτα του πελάτη είναι η ορθή και αφορά στο ποσό που αναφέρεται στο ένα αποδεικτικό αγοράς και όχι το σύνολό τους.
Λάβετε μέρος στη συνομιλία